Servis a oprava počítačů

Opravíme Vám stolní počítač nebo poskytneme servis pro PC značkových výrobců, ale i pro různé neznačkové „montované“ PC.

Autorizovaný servis počítačůBOHEMIAPC, LYNX, PREMIO, X DIABLO a TRILINE a pro vybrané ASUS,Lenovo, DELL, APPLE, Hawlett-Packard (HP), FUJITSU,…  a spousty dalšíchPozáručně profesionálně opravíme téměř všechny PC včetně neznačkových „montáží“.
Opravujeme i tzv. All In One počítače (komplet PC s monitorem v jednom zařízení).

Rádi provedeme u Vašeho počítače preventivní údržbu (profilaxe) a můžete se na nás obrátit i s požadavky na zlepšení parametrů (výměna disku či jiných komponent apod.). 

Vedle servisu stolních počítačů provádíme servis pro opravy notebooků všech výrobců.

Naši IT servisní specialisté:

  • mají dlouholeté zkušenosti,
  • využívají podpory našich IT partnerů,
  • pracují především s originálními díly, ale využívají i alternativními komponenty, dle vhodnosti.

JAK DORUČIT POČÍTAČ DO SERVISU

Doručte Vaše zařízení do našeho servisu kdykoli v pracovní době osobně, nebo ho k nám zašlete.

Vaše PC si můžeme od Vás odvézt i sami. Napište nám na servis@bohemiapc.cz  spojíme se s Vámi a o další se postaráme. Náš dopravce si s Vámi dohodne čas a počítač si pak vyzvedne. Po opravě Vám opravené zařízení zašleme zpět nebo si ho vyzvednete v naší pobočce sami. Jak připravit PC k přepravě se dozvíte ZDE:

OsobněDoručovací službaSvoz

CO U POČÍTAČŮ OPRAVUJEME

Jsme profesionální autorizovaný servis. Aktuální možnosti záruční nebo pozáruční opravy pro Váš počítač (PC) můžete předem konzultovat na naší HelpDesk lince 469 813 000 nebo emailem servis@bohemiapc.cz .  
Naši specialisté opraví ročně stovky zařízení. 
Obrátit se na nás můžete s každou závadou počítače nebo třeba jen s požadavkem na údržbu včetně potřeby aktualizace.
Nejčastější požadavky servisních zásahů pro počítače jsou:

  • počítač nejde zapnout
  • monitor neukazuje obraz, obraz vypadává nebo je zkreslený
  • z počítače nejde tisknout
  • PC padá do modré obrazovky (tzv. BSOD)
  • operační systém nenabíhá nebo se načítá dlouho
  • počítač má vadný disk (HDD) nebo je třeba vyměnit disk (větší kapacita, HDD za SSD apod.), chcete výkonější procesor 
  • je třeba rozšířit operační paměť počítače (PC)
  • základová deska vykazuje chyby
  • je třeba vyměnit poškozené porty (konektory USB, HDMI, LAN apod.)
  • je třeba počítač vyčistit
  • hučí ventilátor nebo je poškozený
  • počítač se přehřívá

Spektrum závad je široké a výše uvedené chyby jsou jen ukázkou, jaké závady naši servisní technici denně řeší.
Servis nabízí své služby jak pro občany (PC pro soukromé užití), tak pro firmy (podnikatelské účely).

JAK SERVIS PC PROBÍHÁ

U nás máte během servisu počítače všechny potřebné informace.
Při předání v servisu náš specialista:

  • s Vámi projde Vaše servisní požadavky
  • zaznačí popis závady nebo Vaše požadavky na servis
  • určí předběžnou cenu opravy
  • vydá potvrzení o převzetí přístroje do opravy

Servisní specialisté provedou diagnostiku závady PC a dle návrhu řešení stanoví přesnou cenu opravy. Cena většinou odpovídá ceně, kterou odhadl přebírající  IT technik, ale v případě, že se cena opravy výrazně liší od odhadované, Vy rozhodnete, zda budete požadovat dále počítač opravit nebo bude pro Vás oprava nerantabilní.
Oprava a servis počítačů PC
V případě, že bude oprava počítače provedena, je pro Vás diagnostika zdarma. V případě, že se oprava nezrealizuje, např. není již rentabilní, bude Vám účtována dle platného ceníku cena za práce na diagnostice.Na ukončení opravy Vám upozornění zašleme na e-mail nebo SMS na telefon.